La primera vez que la mamá de Pere contactó con ‘drapets’ fue para los detalles del bautizo. Quedó tan contenta que no dudó en volver a contactar para pedirme más cosas!
Una de ellas fue un cojín para la guardería, que fuera personalizado y que su hijo distinguiera fácilmente entre todos ellos.
Al final escogió la tela japonesa ‘CIRCUS’, que junto con telas naranjas y azul marino quedó genial… y además colores no muy claros para que no se ensuciaran rápidamente.
Le gustó tanto el resultado que al final no sé si fue a la guardería o se quedó en la habitación de Pere como adorno o con algún tipo de uso!
La primera vegada que la mare del Pera va contactar amb ‘drapets’ va ser pels detalls de bateig. Va quedar tan contenta que no va dubtar a tornar a contactar per demanar-me més coses!
Una d’elles va ser un coixí per la guarderia, un coixí que havia de ser personalitzat i que el seu fill trobés fàcilment entre tots ells.
Al final va escollir la tela japonesa ‘CIRCUS’, que juntament amb teles taronges i blau marí va quedar genial… i a més, al ser colors no molt clars poc embrutidor.
Li va agradar tant el resultat que al final no sé si va anar a la guarderia o es va quedar a l’habitació del Pere com a decoració o amb algun altre ús!
Deja una respuesta